“Maxima” investē un paplašina pakalpojuma “Skenē pats!” pieejamību

Lai iepirkšanās process būtu pēc iespējas ātrāks un kontakts ar apkārtējiem mazāks, kopumā “Skenē pats!” risinājuma izveidē investēti 170 tūkstoši eiro.
01.03.2021. Portāls ZiniCenu.lv
 

Turpinot digitalizācijas attīstību, no šodienas, 1. marta, “Maxima Latvija” paplašina “Skenē pats!” risinājumu, kas ļauj pašam skenēt preces ar lietotnes palīdzību, pēc tam apmaksu par pirkumu veicot pašapkalpošanās kasēs, vienkārši noskenējot QR kodu. Lai iepirkšanās process būtu pēc iespējas ātrāks un kontakts ar apkārtējiem mazāks, kopumā “Skenē pats!” risinājuma izveidē investēti 170 tūkstoši eiro. Šāds integrēts risinājums pieejams “Maxima XXX” veikalā Rīgā, Slokas ielā 115.

“Aizvadītajā gadā “Maxima” ieviesa virkni digitālo risinājumu, ko atzinīgi novērtējuši arī mūsu veikalu klienti. Novērojām, ka arvien vairāk cilvēki izmanto tehnoloģiju sniegtās priekšrocības, ko apstiprina arī “Maxima” aplikācijas lejupielāžu skaits - 90 tūkstoši, kas katru mēnesi turpina pieaugt. Ņemot vērā epidemioloģisko situāciju valstī, vēl nozīmīgāka kā jebkad ir operatīva iepirkšanās un pēc iespējas mazāks kontakts, tāpēc ieviesām “Skenē pats!” risinājumu. Atšķirībā no t/c “Akropole”, kurā tika izveidota atsevišķa norēķinu zona, pirkumu apmaksu Slokas ielas 115 veikalā varēs veikt pašapkalpošanās kasēs, savukārt iepirkšanās un apmaksas process paliks teju nemainīgs. Pateicoties tam, ka “Skenē pats!” izstrādes procesā īpaši pārdomājām par smalkākajām niansēm, varēsim paplašināt risinājuma pieejamību arī citos veikalos un ar mazākām izmaksām, kas ir arī viens no mūsu nākotnes mērķiem,” stāsta “Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja Liene Dupate-Ugule.

“Maxima” lietotne ir pieejama Android, iOS un Huawei operētājsistēmām. Esošajiem lietotājiem jāatjauno aplikācija savā aplikāciju veikalā gadījumā, ja neuzrādās šī funkcija “Skenē pats!”. Papildus jaunajai funkcijai “Skenē pats”, “Maxima” mobilās lietotnes lietotāji varēs sekot līdzi savam iepirkumu groza lielumam, pārbaudīt preču cenu, ērti pārskatīt aktuālos akciju piedāvājumus, izmantot virtuālo “Paldies” karti, kā arī atrast tuvāko “Maxima” veikalu, kā arī izmantot citas priekšrocības. Klientu ērtībām norēķinu zonā būs pieejams arī konsultanta atbalsts.

Lai izmantotu šo ērto risinājumu, nepieciešams lejupielādēt “Maxima” mobilo aplikāciju un atvērt funkciju “Skenē pats!”. Pirkumu veikšana un apmaksa paredz ļoti vienkāršus soļus:

  • “Maxima“ mobilajā lietotnē atver sadaļu “Skenē pats”;
  • dodies iepirkties - skenē izvēlēto produktu svītrkodus un liec preces maisiņā - savā vai veikala;
  • sveramai produkcijai izmanto pašapkalpošanās svarus;
  • kad preces noskenētas un ieliktas maisiņā, dodies uz pašapkalpošanās kasu zonu;
  • pašapkalpošanās kasē noskenē QR kodu, izvēlies apmaksas veidu un samaksā par pirkumu - ar lietotni, bankas maksājuma karti vai skaidrā naudā, ja attiecīgā kasē konkrētais apmaksas veids ir pieejams.
 
 
Tiem, kas patlaban ir aktīvi darba tirgū, ir cerības uz algas pielikumu. Arī darbaspēka trūkums gandrīz visās nozarēs patlaban rada spiedienu uz darba devējiem paaugstināt algas, Dainis Gašpuitis, SEB bankas ekonomists